gradient

Reklamace zboží

Reklamace se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a Zákona o ochraně spotřebitele. Kupující je povinen při převzetí zboží si zboží řádně prohlédnout a zkontrolovat.
  • Pokud bude balík doručený přepravní službou viditelně poškozený, kupující jej nemusí přebírat nebo jej převezme s výhradou - o této skutečnosti musí být proveden zápis do protokolu s přepravcem. Na pozdější reklamace (např. poškození při přepravě, mechanické či jiné poškození apod.) nebude brán zřetel.
  • V případě oprávněné a prokázané vady zboží, na které se vztahuje záruka, má kupující právo na jeho bezplatnou opravu nebo výměnu, případně vrácení peněžních prostředků. 
  • Adresa pro zaslání reklamovaného zboží: BRIOL s.r.o., Moravská 1227, 570 01 Litomyšl.
  • Reklamaci kupující uplatňuje u prodávajícího prostřednictvím níže uvedeného reklamačního formuláře. Po obdržení informace o reklamaci Vás budeme kontaktovat telefonicky nebo e-mailem a dohodneme podrobnosti ohledně zaslání reklamovaného zboží.
gradient

Reklamace zboží

Odesláním souhlasím se zpracováním osobních údajů

Přihlásit se k odběru novinek

Zanechte nám svůj email a my vám budeme zasílat informace o produktech a jak s produkty zacházet.

Sledujte nás na sociálních sítích